maanantai 15. helmikuuta 2010

Haaste vastaanotettu

Vilttitossu Ryysynen heitti minulle haasteen. Ihan ensimmäinen haasteeni ikinä! Pakkohan siihen oli tarttua.

1. Avaa kuvatiedostoistasi neljäs kansio
2. Avaa neljännen kansion neljäs kuva
3. Julkaisen kuva blogissasi ja selitä se
4. Haasta neljä muuta bloggaajaa mukaan!

Minulla on koneella kuvia kahdessakin paikassa, toisen paikan neljännessä kansiossa oli vain kolme kuvaa, joten oli tutkittava sitten toisesta paikasta.



Arabian muumimukihan se siellä on. Älkää ihmiset kysykö, miksi minulla on tämä kuva säilössä. Tällä kuvalla ei ole enää mitään virkaa, vaan on otettu joskus Huuto.net:ä varten, kun kyseisen mukin siellä myin pois. Miksikö myin? Oli minulle turha ja korvatonkin vielä, mutta joku sen halusi yllättävän isolla rahalla. En tiennyt ollenkaan, että korvaton muki voisi olla niin arvokas.
 
Tämä haaste on tainnut kiertää vaikka kuinka monessa blogissa. Kenetköhän sitä haastaisi mukaan? Haastetaan lukijoiden ja kommentoijien keskuudesta Samma, Eliisa, ~Maria~ ja NorppaStiina. Saa skipata, jos on jo tämän haasteen saanut tai vaikkei olisikaan. :) Yritin katsoa, onko näissä blogeissa jo ollut tämä, mutten ihan heti huomannut, mutta melko varma olen, että jollain on jo ollut.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta päivääni jätämällä merkki käynnistäsi. :)